1 |
1019-ICM |
اهمیت به کارگیری هوش مصنوعی برای تولید تلنگرهای رفتاری |
فرانک پاشایی، سیدکمال واعظی |
پذیرفته شده |
2 |
1003-ICM |
بازاریابی پایدار در صنعت بیمه با بهرهگیری از برنامه ریزی بازاریابی دیجیتال و هوش مصنوعی |
الناز علاف جعفری، علیرضا روستا، فرزاد آسایش |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
3 |
1018-ICM |
بررسی تآثیر فناوریهای هوشمند بر رفتار خرید مصرفکننده و نحوه پذیرش فناوری |
مریم به نژاد، ناصر یزدانی |
پذیرفته شده |
4 |
1016-ICM |
بررسی تاثیر نوآوری و بازارگرایی بر عملکرد صادرات با نقش میانجی مزیت رقابتی : مورد مطالعه: مدیران و کارشناسان شرکتهای صادر کننده مواد غذایی استان کرمانشاه |
مرتضی رضائی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
5 |
1037-ICM |
تأثیر بازاریابی ویروسی و بازاریابی همهمه ای بر قصد خرید مشتری با توجه به نقش میانجی اعتماد (مورد مطالعه: برند کیف و کفش حمید) |
حمیده شکاری، مرتضی خلیلی |
پذیرفته شده |
6 |
1014-ICM |
نقش هوش مصنوعی در خرید آنلاین، تغییرعادت خرید و رفتار مصرفکننده |
فرزانه نعمتی، ناصر یزدانی |
پذیرفته شده |
7 |
1012-ICM |
واکاوی نقش مدیریت اسلامی منابع انسانی در رفتار شهروندی کارکنان با نقش میانجی عدالت سازمانی |
حبیب ابراهیم پور، صبا محمدی مقدم، شبنم زرجو |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر |