کد مقاله عنوان مقاله نویسندگان وضعیت
1 1019-ICM اهمیت به کارگیری هوش مصنوعی برای تولید تلنگرهای رفتاری فرانک پاشایی، سیدکمال واعظی پذیرفته شده
2 1003-ICM بازاریابی پایدار در صنعت بیمه با بهره‌گیری از برنامه ریزی بازاریابی دیجیتال و هوش مصنوعی الناز علاف جعفری، علیرضا روستا، فرزاد آسایش پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
3 1018-ICM بررسی تآثیر فناوری‌های هوشمند بر رفتار خرید مصرف‌کننده و نحوه پذیرش فناوری مریم به نژاد، ناصر یزدانی پذیرفته شده
4 1016-ICM بررسی تاثیر نوآوری و بازارگرایی بر عملکرد صادرات با نقش میانجی مزیت رقابتی : مورد مطالعه: مدیران و کارشناسان شرکت‌های صادر کننده مواد غذایی استان کرمانشاه مرتضی رضائی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
5 1037-ICM تأثیر بازاریابی ویروسی و بازاریابی همهمه ای بر قصد خرید مشتری با توجه به نقش میانجی اعتماد (مورد مطالعه: برند کیف و کفش حمید) حمیده شکاری، مرتضی خلیلی پذیرفته شده
6 1014-ICM نقش هوش مصنوعی در خرید آنلاین، تغییرعادت خرید و رفتار مصرف‌کننده فرزانه نعمتی، ناصر یزدانی پذیرفته شده
7 1012-ICM واکاوی نقش مدیریت اسلامی منابع انسانی در رفتار شهروندی کارکنان با نقش میانجی عدالت سازمانی حبیب ابراهیم پور، صبا محمدی مقدم، شبنم زرجو پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر